Boek Ibiza

Welkom bij
El Carnicero Ibiza

Avenida de la Pau S/N Finca Sa Joveria

El Carnicero Ibiza, geopend in 2015, belichaamt de caliente vakantiedroom.

De locatie bevindt zich in een prachtige finca uit de 15e eeuw, een typisch landelijk huis van Ibiza, omringd door groen, cactussen en fruitbomen.

Het restaurant strekt zich uit over een grote buitenruimte waar gasten onder de sterren kunnen dineren en genieten.

Van april tot oktober geopend, is El Carnicero Ibiza perfect voor avonden vol smaak en plezier op een plek met een charmante en sfeervolle atmosfeer.

Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5
Foto 1 Foto 2 Foto 3 Foto 4 Foto 5

Sfeer en design

El Carnicero Ibiza staat ook voor plezier en entertainment. Muziek, lichtshows, thema-avonden en nog veel meer maken de ervaring nog unieker, helemaal in de perfecte Ibiza-spirit, altijd met de verfijnde stijl die de wereld van El Carnicero kenmerkt.

Wat mensen over ons zeggen

Verhalen van degenen die het hebben beleefd

Ann W.
3 maanden geleden
Zeer slechte valetservice.
Hij vroeg om fooi zonder de auto zelfs maar geparkeerd te hebben – hij liet hem precies op dezelfde plek staan ​​waar ik hem zelf had neergezet – en bovendien sprak hij onbeleefd tegen mijn vrouw toen we hem niets gaven.
Voor een restaurant van dit niveau geeft dit een werkelijk afschuwelijke indruk.
Zo'n behandeling van klanten zou nooit mogen.
Haans B.
3 maanden geleden
Over het algemeen is het een prima plek. De sfeer is prettig en het restaurant is goed onderhouden. Tijdens het eten loopt er ook een zeer vermakelijke goochelaar rond tussen de tafels, wat de ervaring nog leuker maakt.

Het eten was goed en de bediening was gedurende de hele maaltijd beleefd en professioneel.

Het enige grote minpunt was de valetparking, die een complete ramp was. Slechte organisatie en een hoop chaos met de auto's.

Eerlijk gezegd hoop ik dat ze dit jaar geen fooi vragen voor het parkeren, want met zo'n slechte service slaat dat nergens op.

Afgezien daarvan was de restaurantervaring prima.
graham W.
4 maanden geleden
Het eten was erg goed en de show ook, daar viel niets op aan te merken.

Het probleem is de valetparking: onprofessioneel en slecht georganiseerd. Ze wijzen je eigenlijk alleen maar aan waar je moet parkeren en vragen dan nog steeds om een ​​fooi voor vrijwel niets doen.

Dit is niet het serviceniveau dat je van een dergelijke plek verwacht. Het doet echt afbreuk aan de algehele ervaring bij aankomst en vertrek.
antonio S.
4 maanden geleden
Een vreselijke ervaring met de valetparking bij El Carnicero.

Tot op de dag van vandaag wacht ik nog steeds op mijn autosleutel, die onder hun verantwoordelijkheid verloren is gegaan. Ik heb alleen de reservesleutel.

De afhandeling van de situatie is ronduit schandalig en niemand biedt een duidelijke oplossing.

Als ze me de sleutel niet onmiddellijk sturen, ben ik genoodzaakt een klacht in te dienen. Een compleet gebrek aan professionaliteit bij een dienst die juist volledig betrouwbaar zou moeten zijn.
Fer de O.
5 maanden geleden
ALS JE DE ESSENTIE VAN DE VLEESCULTUUR EN -SFEER VAN IBIZA WILT LEREN KENNEN EN/OF ERVAREN... DAN WORDT DIT JE FAVORIETE PLEK!!

Santi... je bent echt van een ander kaliber!!!!

Het beste vlees van het eiland... de beste thema-diners, ruime parkeergelegenheid, vlakbij Ibiza-stad... er rijden constant taxi's af en aan, vooral naar Santi; hij is de beste!

Ahhh... mis de tomahawksteak niet!!

ALS JE DE ESSENTIE VAN DE VLEESCULTUUR EN -SFEER VAN IBIZA WILT LEREN KENNEN EN/OF ERVAREN... DAN WORDT DIT JE FAVORIETE PLEK!!
Francesca R.
1 jaar geleden
Heerlijk eten en uitstekende service! Het vlees was erg lekker en van hoge kwaliteit. Als je naar Ibiza komt, moet je hier zeker naartoe gaan!
Senna Van L.
5 jaar geleden
Zeer lekker eten, gezellig kader en leuke vibes. Alles was zoals gewenst, zeker een aanrader.